Αναγνώστες

Πέμπτη 20 Δεκεμβρίου 2012

Ανοιχτά από σήμερα τα φαρμακεία


Κανονικά αρχίζει και πάλι η επί πιστώσει χορήγηση φαρμάκων στους ασφαλισμένους του ΕΟΠΥΥ από τους φαρμακοποιούς μετά την απόφαση τους να αναστείλουν τις κινητοποιήσεις τους.
Οι φαρμακοποιοί, όπως ανέφεραν μετά τη συνεδρίαση του ΔΣ, θα επανεξετάσουν τη στάση τους το πρώτο δεκαήμερο του Ιανουαρίου. Επισημαίνουν ακόμη πως από την κυβέρνηση διεκδικούν να
είναι συνεπής με τις δεσμεύσεις της, να αποπληρώσει άμεσα τα χρέη του 2011, να προχωρήσει στη γενναία χρηματοδότηση του ΕΟΠΥΥ, να προχωρήσει σε συγκεκριμένο θεσμικό διάλογο με τους φαρμακοποιούς για όλα τα κρίσιμα θέματα που είναι σε εκκρεμότητα.
Στη σχετική ανακοίνωσή του ο ΠΦΣ αναφέρει ότι δίνεται η δυνατότητα στον Έλληνα ασφαλισμένο και μάλιστα στην περίοδο των εορτών να προμηθευτεί τα αναγκαία φάρμακά του.

Πηγή:Voria
http://www.parapolitika.gr/ArticleDetails/tabid/63/ArticleID/531463/Anoichta-apo-simera-ta-farmakeia.aspx

Δεν υπάρχουν σχόλια: