Αναγνώστες

Πέμπτη 20 Δεκεμβρίου 2012

ΑΛΛΑΖΕΙ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΤΟ ΜΙΣΘΟΛΟΓΙΚΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΤΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ


Με το μισθολογικό καθεστώς των υπαλλήλων του υπ. Οικονομικών εξομοιώνονται από 1-1-2013 και οι υπάλληλοι της Βουλής. Επίσης ο αριθμός ωρών υπερωριακής απασχόλησης δεν θα υπερβαίνει τις 52 ώρες και θα καθορίζεται με απόφαση του προέδρου της Βουλής.

Αυτά ανακοίνωσε πριν από λίγο η γενική γραμματεία της Κυβέρνησης και τα οποία θα ενταχθούν σε τροπολογία στο
φορολογικό μετά τις γιορτές. Ακόμη πάντως ωστόσο κανείς δεν μπορεί να γνωρίζει τι σημαίνει πρακτικά αυτή η αλλαγή, καθώς φαινομενικά προκύπτει ότι το μισθολογικό καθεστώς του υπουργείου οικονομικών δεν είναι στο ενιαίο μισθολόγιο με αποτέλεσμα κανείς να μην γνωρίζει τι σημαίνει αυτό για τους υπαλλήλους της Βουλής.

http://www.apospasma.gr/ArticleDetails/tabid/82/ArticleID/389892/Default.aspx

Δεν υπάρχουν σχόλια: