Αυτά ανακοίνωσε πριν από λίγο η γενική γραμματεία της Κυβέρνησης και τα οποία θα ενταχθούν σε τροπολογία στο
φορολογικό μετά τις γιορτές. Ακόμη πάντως ωστόσο κανείς δεν μπορεί να γνωρίζει τι σημαίνει πρακτικά αυτή η αλλαγή, καθώς φαινομενικά προκύπτει ότι το μισθολογικό καθεστώς του υπουργείου οικονομικών δεν είναι στο ενιαίο μισθολόγιο με αποτέλεσμα κανείς να μην γνωρίζει τι σημαίνει αυτό για τους υπαλλήλους της Βουλής.
http://www.apospasma.gr/ArticleDetails/tabid/82/ArticleID/389892/Default.aspx
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου