Αναγνώστες

Σάββατο 1 Δεκεμβρίου 2012

Νέοι τρόποι επικοινωνίας...

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjhrKwOSdkKUT1yzF3eUct2PM6rR74Z8vrruuaV-6qxm6FFud7VfjdUP9HpqTgz4BOD_mSW3Iw3fiKw5aGWJJpt0kc1br-TcvOH0VZE13oFZ1mh9QOmZawWkcovzwjhVBMw1QkLkThOC84/s1600/assets_LARGE_t_942_36056795.JPGΤην εμπιστοσύνη του στην επικοινωνιακή αξία των μέσων κοινωνικής δικτύωσης επιβεβαίωσε για άλλη μια φορά ο πρωθυπουργός, επιλέγοντας να στείλει μέσω Facebook νέο τηλεοπτικό μήνυμα στον ελληνικό λαό, λίγα εικοσιτετράωρα μετά τη συμφωνία του Eurogroup.

 Το τηλεοπτικό μήνυμα, διάρκειας ενός λεπτού, αποτέλεσμα δημιουργίας της
επικοινωνιακής ομάδας του πρωθυπουργού με επικεφαλής τον κ. Γρηγόρη Τσιμογιάννη, επιθυμεί να
περάσει ξεκάθαρα το μήνυμα της βαθιάς εμπιστοσύνης που έχει ο κ. Αντώνης Σαμαράς στον ελληνικό λαό και στη διαχρονική ικανότητά του να ξεπερνάει τις κρίσεις.

Σύμφωνα με συνεργάτες του πρωθυπουργού, δεν είναι η πρώτη φορά που ο κ. Αντώνης Σαμαράς επιδεικνύει την προτίμηση του για αναφορές στην Ιστορία της χώρας, μέσω της οποίας αποδεικνύεται ότι όσες φορές στο παρελθόν η χώρα βρέθηκε μπροστά σε δύσκολες αποφάσεις, υπερέβαλε τον εαυτό της διαψεύδοντας όσους πίστευαν ότι δεν θα τα καταφέρει τελικά. 
Η αλήθεια είναι ότι από την πρώτη στιγμή το σποτ δημιούργησε φίλους και εχθρούς. Αν και επίσημα δεν σημειώθηκαν αντιδράσεις  στελέχη της Νέας Δημοκρατίας χαρακτήρισαν ως εντυπωσιακό στοιχείο το ότι στο διαφημιστικό σποτ δεν υπάρχει καμία αναφορά στη Νέα Δημοκρατία, ενώ ο κ. Αντώνης Σαμαράς δείχνει να υιοθετεί ένα διακομματικό, εθνικό λόγο. 

Επίσης, σχολίασαν την απουσία εικόνων των άλλων δύο πολιτικών αρχηγών της τρικομματικής κυβέρνησης.

 Κάποιοι, μάλιστα, δεν δίστασαν να μιλήσουν για σποτ προεκλογικού χαρακτήρα.


 http://elpidablog.blogspot.gr/2012/11/blog-post_29.html

Δεν υπάρχουν σχόλια: