Το τηλεοπτικό μήνυμα, διάρκειας ενός λεπτού, αποτέλεσμα δημιουργίας της
επικοινωνιακής ομάδας του πρωθυπουργού με επικεφαλής τον κ. Γρηγόρη Τσιμογιάννη, επιθυμεί να
Σύμφωνα με συνεργάτες του πρωθυπουργού, δεν είναι η πρώτη φορά που ο κ. Αντώνης Σαμαράς επιδεικνύει την προτίμηση του για αναφορές στην Ιστορία της χώρας, μέσω της οποίας αποδεικνύεται ότι όσες φορές στο παρελθόν η χώρα βρέθηκε μπροστά σε δύσκολες αποφάσεις, υπερέβαλε τον εαυτό της διαψεύδοντας όσους πίστευαν ότι δεν θα τα καταφέρει τελικά.
Η αλήθεια είναι ότι από την πρώτη στιγμή το σποτ δημιούργησε φίλους και εχθρούς. Αν και επίσημα δεν σημειώθηκαν αντιδράσεις στελέχη της Νέας Δημοκρατίας χαρακτήρισαν ως εντυπωσιακό στοιχείο το ότι στο διαφημιστικό σποτ δεν υπάρχει καμία αναφορά στη Νέα Δημοκρατία, ενώ ο κ. Αντώνης Σαμαράς δείχνει να υιοθετεί ένα διακομματικό, εθνικό λόγο.
Επίσης, σχολίασαν την απουσία εικόνων των άλλων δύο πολιτικών αρχηγών της τρικομματικής κυβέρνησης.
Κάποιοι, μάλιστα, δεν δίστασαν να μιλήσουν για σποτ προεκλογικού χαρακτήρα.
http://elpidablog.blogspot.gr/2012/11/blog-post_29.html
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου