Συνεδρίασε σήμερα υπό τον υφυπουργό Οικονομικών, Γιώργο Μαυραγάνη, η διακομματική επιτροπή για τον ενιαίο φόρο ακινήτων, στην οποία συμμετείχαν από τη ΝΔ οι κ.κ. Απόστολος Βεζυρόπουλος και Αντώνης Παναγόπουλος, από το ΠΑΣΟΚ ο Ανδρέας Μακρυπίδης και από τη ΔΗΜΑΡ οι κ.κ. Δημήτρης Χατζησωκράτης και Γιώργος Ιωαννίδης.
Σύμφωνα με ανακοίνωση του υπουργείου Οικονομικών, η επιτροπή επεξεργάστηκε προτάσεις
φορέων και πολιτών, ενώ εξετάστηκε το ύψος του αφορολογήτου.
Στόχος είναι, σύμφωνα με το ΥΠΟΙΚ, αφενός η δικαιότερη κατανομή του φορολογικού βάρους, μέσω της διεύρυνσης της φορολογικής βάσης, και της μείωσης της επιβάρυνσης των φυσικών προσώπων με προοδευτική κλίμακα φορολόγησης και αφετέρου, ο εξορθολογισμός της φορολόγησης όσον αφορά τα νομικά πρόσωπα.
Θα υπάρξει νέα συνεδρίαση την επόμενη εβδομάδα.
http://www.parapolitika.gr/ArticleDetails/tabid/63/ArticleID/548227/To-ypsos-toy-aforologtoy-sti-synedriasi-tis-diakommatikis.aspx
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου