Στο Ταλλίν της Εσθονίας, ο Δ.Αβραμόπουλος είχε σειρά επαφών με την πολιτική και πολιτειακή ηγεσία της χώρας, όπου συνάντησε την πρόεδρο του Κοινοβουλίου της χώρας Ene Ergma, τον πρωθυπουργό Andrus Ansip,
με τον οποίον είχε εκτενή συζήτηση, σε ιδιαιτέρως θερμό κλίμα, επί θεμάτων διμερούς ειδικού ενδιαφέροντος, εθνικά ζητήματα που βρίσκονται στην πρώτη γραμμή της εξωτερικής πολιτικής των δύο χωρών, διαπιστώνοντας συναντίληψη επί του συνόλου των επιμέρους ζητημάτων που ηγέρθησαν και τέλος τον Εσθονό ομόλογό του Urmas Paet. Κοινή συνισταμένη όλων αυτών των επαφών ήταν η διαπίστωση για το ικανοποιητικό επίπεδο των διμερών σχέσεων, καθώς και ότι «το ευρωπαϊκό οικοδόμημα πρέπει να σφυρηλατηθεί με "περισσότερη" Ευρώπη, προκειμένου να μπορέσει η ΕΕ να βγει ισχυρότερη από την οικονομική κρίση».
Μετά το πέρας των συναντήσεων αυτών ο κ. Αβραμόπουλος έδωσε διάλεξη σε στελέχη του Εσθονικού ΥΠΕΞ, αναδεικνύοντας την κοινή προσπάθεια των ευρωπαίων εταίρων για την αντιμετώπιση της κρίσης, επισημαίνοντας, μεταξύ άλλων, ότι το πολιτικό κέντρο βάρους της Ευρώπης έχει μετακινηθεί προς ανατολάς, γεγονός που δημιουργεί νέες ευκαιρίες και δυνατότητες για χώρες όπως η Ελλάδα και η Εσθονία, οι οποίες βρίσκονται στο ανατολικό άκρο της ενωμένης Ευρώπης, ενώ συναντήθηκε και με τον Ορθόδοξο Μητροπολίτη Ταλλίν και Εσθονίας κ.Στέφανο.
Αύριο ο κ. Αβραμόπουλος θα συμμετάσχει στο Μόναχο στην 49η ομώνυμη Διάσκεψη Ασφαλείας.
Λ.Σ.Μ.
http://www.parapolitika.gr/ArticleDetails/tabid/63/ArticleID/548322/Episkepsi-%E2%80%93-astrapi-Abramopoyloy-sto-Tallin-tis-Esthonias.aspx
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου