Αναγνώστες

Παρασκευή 1 Μαρτίου 2013

Σύλληψη υπαλλήλων ΕΣΔΝΑ για «φακελάκι»


Στη σύλληψη δύο υπαλλήλων του Ειδικού Διαβαθμικού Συνδέσμου Νομού Αττικής για χρηματισμό προχώρησε η ΕΛ.ΑΣ. μετά από μήνυση συναδέλφου τους. Οι υπάλληλοι αρνούνται την κατηγορία και δήλωσαν ότι θα καταθέσουν μήνυση για ψευδή καταμήνυση. «Έχουμε απόλυτη εμπιστοσύνη στην Ελληνική Δικαιοσύνη ότι θα διερευνήσει σε βάθος την υπόθεση και θα αποδώσει ευθύνες σε όποιον αναλογούν. Από την πλευρά μας συνεχίζουμε αταλάντευτοι την προσπάθεια για την εξυγίανση του Συνδέσμου σε όλα τα
επίπεδα, τηρώντας απαρέγκλιτα τις αρχές της χρηστής διοίκησης. Δεν κάνουμε βήμα πίσω. Διαφάνεια παντού» δήλωσε ο Πρόεδρος του ΕΔΣΝΑ και Περιφερειάρχης Αττικής Γιάννης Σγουρός.


 Πηγή:Voria - See more at: http://www.parapolitika.gr/ArticleDetails/tabid/63/ArticleID/559771/Syllipsi-ypallilon-ESDNA-ga-%c2%abfakelaki%c2%bb.aspx#sthash.3npNAY6x.dpuf

Δεν υπάρχουν σχόλια: