Αναγνώστες

Παρασκευή 1 Μαρτίου 2013

Στοίχημα Καραμανλικών με τους ....Μητσοτακικούς!


f
Αναβιώνει η αιώνια ...κόντα στο εσωτερικό της ΝΔ! Πυρετώδεις είναι οι διεργασίες στο καραμανλικό στρατόπεδο, εν όψει της εκδήλωσης την ερχόμενη Τετάρτη στο Ιδρυμα Κων/νος Καραμανλής, για τα 15 χρόνια από τον θάνατο του Εθνάρχη. Οι ...πιστοί του ιδρυτή της ΝΔ, αλλά και των επιγόνων του, έχουν βάλει στοίχημα για να γίνει το "έλα να δεις". Μάλιστα ο Πέτρος ο Μολυβιάτης, έχει αναλάβει ρόλο κινητοποιητη. "Θέλω να έχουμε περισσότερο κόσμο από τους Μητσοτάκηδες" λέει συνέχεια αυτές
τις μέρες, ενεργοποιώντας το γόητρο των καραμανλικών, που θέλουν η εκδήλωση να στείλει ηχηρό μήνυμα, για το ποιανού ανήκει το "μαγαζί" λέγεται ΝΔ. Εξάλλου ο τίτλος της εκδήλωσης είναι από μόνος του ενδεικτικός "Κωνσταντίνος Καραμανλής. Τότε και τώρα"

- See more at: http://www.parapolitika.gr/ArticleDetails/tabid/63/ArticleID/559784/Stoichima-Karamanlikon-me-toys-Mitsotakikoys.aspx#sthash.gNsc39UL.dpu

Δεν υπάρχουν σχόλια: