Αναγνώστες

Παρασκευή 1 Μαρτίου 2013

ΜΑΝΙΤΑΚΗΣ: ΔΕΝ ΘΑ ΥΠΑΡΞΟΥΝ ΑΠΟΛΥΣΕΙΣ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ


Δεν θα υπάρξουν απολύσεις στο Δημόσιο δήλωσε ο υπουργός Διοικητικής Μεταρρύθμισης, Αντώνης Μανιτάκης,  εξερχόμενος του Μεγάρου Μαξίμου, μετά τη συνεδρίαση του Συμβουλίου Μεταρρύθμισης στο Μέγαρο Μαξίμου, υπό τον πρωθυπουργό, Αντώνη Σαμαρά.

Σε ανάλογη απόρριψη του ενδεχομένου απολύσεων στο Δημόσιο προχώρησε και ο υπουργός Οικονομικών, Γιάννης Στουρνάρας, που επίσης συμμετείχε στη συνεδρίαση.

«Το θέμα μας δεν ήταν καθόλου οι απολύσεις στο Δημόσιο», είπε ο κ. Μανιτάκης αποφεύγοντας να σχολιάσει τις χθεσινές πληροφορίες, σύμφωνα με τις οποίες αξιωματούχος της Ε.Ε επανέφερε το ζήτημα της δραστικής μείωσης του Δημοσίου. 

«Είπαμε όχι, είπαμε όχι», απάντησε χαρακτηριστικά ο υπουργός Οικονομικών, σε ανάλογες ερωτήσεις των δημοσιογράφων νωρίτερα. 

Ο κ. Μανιτάκης τόνισε ότι η διαδικασία της διοικητικής μεταρρύθμισης ολοκληρώνεται εντός χρονοδιαγράμματος και ανέφερε ότι εντός του μηνος θα έχουμε τα σχέδια στελέχωσης των υπουργείων. 

Διευκρίνισε παράλληλα  για τη διαδικασία της αξιολόγησης ότι έχουν μείνει τέσσερα υπουργεία.

Ερωτηθείς για την επικείμενη άφιξη των επικεφαλής της Τρόικα είπε: «Κάθε μέρα εδώ είναι η Τρόικα, συνεργαζόμαστε. Έχουμε επιτελέσει τις υποχρεώσεις που έχουμε αναλάβει. Ολα όσα έχουμε αναλάβει τα τελειώνουμε, ή βρίσκονται σε φάση ολοκλήρωσης. Εχουμε εκπληρώσει αυτά που χρειάζεται η διοικητική μεταρρύθμιση, αξιοποιώντας την 

τεχνογνωσία της Task Force».
- See more at: http://www.apospasma.gr/ArticleDetails/tabid/82/ArticleID/438341/Default.aspx#sthash.vI1S2fTO.dpuf

Δεν υπάρχουν σχόλια: