Αναγνώστες

Παρασκευή 1 Μαρτίου 2013

Όταν ο Άδωνις αποθέωσε (και πάλι) τον Βορίδη



Τι είπε για τον «γαλάζιο» κοινοβουλευτικό εκπρόσωπο ΄Οπου σταθεί κι όπου βρεθεί ο Άδωνις αποθεώνει τον Βορίδη. Χαρακτηριστικό παράδειγμα η συνέντευξη που πραχώρησε χθες στο «ΚΑΝΑΛΙ 1», όπου αναφερόμενος στην συζήτηση για την ιθαγένεια των μεταναστών που θα πραγματοποιηθεί στην Βουλή, είπε: «Ετοιμαζόμαστε για μια πολύ ωραία κοινοβουλευτική μάχη, με μπροστάρη τον Μάκη Βορίδη που έχει δώσει τα διεπιστευτήριά του». Υπενθυμίζεται, πως ο ο Άδωνις, είναι από τους πλέον εκδηλωτικούς
«γαλάζιους» βουλευτές, κάθε φορά που ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος της ΝΔ παίρνει το λόγο στη Βουλή.


 - See more at: http://www.parapolitika.gr/ArticleDetails/tabid/63/ArticleID/559654/Otan-o-Adonis-apotheose-kai-pali-ton-Boridi.aspx#sthash.dMdXw7pF.dpuf

Δεν υπάρχουν σχόλια: