Αναγνώστες

Παρασκευή 1 Μαρτίου 2013

Υποψήφιος πρόεδρος της ΟΝΝΕΔ ζήτησε ακρόαση από τον Καραμανλή


Πότε υπέβαλε το σχετικό αίτημα και σε ποιον! Κορυφώνονται οι ζυμώσεις με φόντο την εκλογή νέου προέδρου της ΟΝΝΕΔ. Ένας από τους υποψήφιους διαδόχους του Ανδρέα Παπαμιμίκου, ζήτησε από σημαίνον στέλεχος της ΝΔ που μπαινοβγαίνει συχνά στο γραφείο του Καραμανλή στην Παναγή Κυριακού και (τι κάνει νιάου νιάου στα κεραμμίδια) να συναντήσει τον πρώην πρωθυπουργό στο πλαίσιο της προεκλογικής εκστρατείας! Προφανώς, δεν θα ήθελε να ζητήσει μόνο την ευχή του, αλλά και μια διακριτική στήριξη
ενόψει της διαδικασίας του ερχόμενου Μαΐου. Όπως μάθαμε, το ραντεβού πιθανότατα θα κλειστεί και μάλιστα σε κάποιο από τα απόμερα στέκια με εκλεκτούς μεζέδες στα οποία έχει αδυναμία ο Καραμανλής!

 - See more at: http://www.parapolitika.gr/ArticleDetails/tabid/63/ArticleID/559670/Ypopsifios-proedros-tis-ONNED-zitise-akroasi-apo-ton-Karamanli.aspx#sthash.EC60apwT.dpuf

Δεν υπάρχουν σχόλια: