Η βουλευτίνα της Ν.Δ. ξενάγησε σχολείο της Κατερίνης και όχι μόνο ... στη Βουλή
Χρέη... ξεναγού έχει αναλάβει εσχάτως στη Βουλή η νεοεκλεγείσα βουλευτής Πιερίας της Νέας Δημοκρατίας Άννα Μάνη-Παπαδημητρίου. Όπως μαθαίνουμε την περασμένη Πέμπτη το μεσημέρι η ίδια ανέλαβε να ξεναγήσει ένα σχολειό από την Κατερίνη στο ελληνικό κοινοβούλιο και να τους δείξει την αίθουσα της ολομέλειας , τη βιβλιοθήκη, το μουσείο καθώς και το εντευκτήριο των βουλευτών. Πάντως μαζί με το σχολείο μεγάλο μέρος της; ξενάγησης παρακολούθησαν και άτομα του φιλικού της περιβάλλοντος που την είχαν επισκεφτεί στη βουλή.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου