«Δεν αναμένουμε κάτι από την Ελλάδα, δεν είναι το καθήκον της Ελλάδας αυτό, δεν μας χρωστούν κάτι, πρέπει να αγωνιστούμε μόνοι μας για να οικοδομήσουμε τη νέα
εποχή», είπε ο Πρόεδρος της κυπριακής Δημοκρατίας
http://www.apospasma.gr/ArticleDetails/tabid/82/ArticleID/459008/Default.aspx
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου