Αναγνώστες

Δευτέρα 1 Απριλίου 2013

ΑΝΑΣΤΑΣΙΑΔΗΣ: ΔΕ ΜΑΣ ΧΡΩΣΤΑ ΤΙΠΟΤΑ Η ΕΛΛΑΔΑ


«Δεν αναμένουμε κάτι από την Ελλάδα, δεν είναι το καθήκον της Ελλάδας αυτό, δεν μας χρωστούν κάτι, πρέπει να αγωνιστούμε μόνοι μας για να οικοδομήσουμε τη νέα
εποχή», είπε ο Πρόεδρος της κυπριακής Δημοκρατίας


http://www.apospasma.gr/ArticleDetails/tabid/82/ArticleID/459008/Default.aspx

Δεν υπάρχουν σχόλια: