Μεταφέρει την ένταση με τις ΗΠΑ και την Ευρώπη από την οικονομία στο διάστημα
Επιστρέφει η Ρωσία στο Φεγγάρι καθώς όπως όλα δείχνουν το ρωσικό διαστημικό πρόγραμμα θα επεκταθεί με διαστημικές αποστολές με χρήση βολιστήρων και ρομποτικών συστημάτων στα πρότυπα της NASA καθώς προσφέρουν περιορισμένο κόστος και προσπάθεια σε σχέση με τις επανδρωμένες αποστολές.
Όπως γνωστοποιήθηκε πρόσφατα από τον Ιγκόρ Μιτροφάνοφ του Ινστιτούτου Διαστημικής Έρευνας της Μόσχας η Ρωσία αναπτύσσει ένα πρόγραμμα εξερεύνησης της Σελήνης μέσω ρομποτικών οχημάτων.
Το νέο πρόγραμμα θα περιλαμβάνει την αποστολή ενός μικρού οχήματος (υπό την
ονομασία Luna 25- συνεχίζοντας την παράδοση του παλιού σοβιετικού προγράμματος) στο νότιο πόλο της Σελήνης το 2015, την αποστολή ενός σκάφους σε τροχιά το 2016 (Luna 26) το οποίο θα χαρτογραφήσει την επιφάνεια του φυσικού δορυφόρου του πλανήτη μας, την αποστολή ενός μεγάλου οχήματος εδάφους το 2017 (Luna 27) και δύο επιπλέον αποστολές χαρακτήρα που δεν έχει προσδιοριστεί ακόμα. το 2019 και το 2020 (Luna 28 και Luna 29).
Ουσιαστικά πρόκειται για την επιστροφή της Ρωσίας στο γήπεδο του διαστημικού πολέμου μετά την περίοδο 1947-89. Το διάστημα ήταν το κατεξοχήν πεδίο αντιπαράθεσης ανάμεσα στις δύο υπερδυνάμεις της εποχής την ΕΣΣΔ και τις ΗΠΑ. Πλέον υπάρχουν και άλλες υπερδυνάμεις στη μάχη αυτή και έτσι ο Βλαντιμίρ Πούτιν αποφάσισε να μην αφήσει το πεδίο ανοιχτό.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου