Αναγνώστες

Τετάρτη 3 Απριλίου 2013

Δ. ΑΒΡΑΜΟΠΟΥΛΟΣ: «Η ΚΥΠΡΟΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΗ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΠΕΡΙΠΕΤΕΙΑ»



Το μήνυμα ότι «η Κύπρος δεν είναι μόνη της σε αυτή την περιπέτεια που περνά», αλλά έχει κοντά της την Ελλάδα και την ευρωπαϊκή οικογένεια, έστειλε ο υπουργός Εξωτερικών, Δ. Αβραμόπουλος, σε δηλώσεις του μετά τη συνάντηση που είχε με τον Ολλανδό ομόλογό του Φρανς Τίμμερμανς. Σύμφωνα με τον κ. Αβραμόπουλο, η λύση στην κρίση της Κύπρου είναι μία και είναι ευρωπαϊκή. Από την πλευρά του, ο κ. Τίμμερμανς υπογράμμισε ότι η ευρωπαϊκή λύση στο θέμα της Κύπρου «δεν αποτελεί ένα μοντέλο», καθώς, όπως είπε, η κάθε χώρα έχει τις δικές της ιδιαίτερες συνθήκες. «Στην Κύπρο, όπως και στην Ελλάδα, μιλάνε ελληνικά, η περίπτωση της Ελλάδας, όμως, είναι τελείως διαφορετική από την Κυπριακή» σημείωσε ο Ολλανδός υπουργός Εξωτερικών. Ο κ. Αβραμόπουλος είπε ακόμη πως ενημέρωσε τον Ολλανδό ομόλογό του για τις «μεγάλες θυσίες του ελληνικού λαού», αλλά και για την προετοιμασία της ελληνικής προεδρίας στην Ε.Ε. το α΄εξάμηνο του 2014. Αναφερόμενος στην Τουρκία, ο Έλληνας υπουργός Εξωτερικών επεσήμανε πως η ευρωπαϊκή προοπτική της γείτονος συναρτάται με το σεβασμό στο διεθνές δίκαιο και τη συμμόρφωση στο ευρωπαϊκό κεκτημένο. Υπογράμμισε δε πως «όποιος επενδύει στην κρίση διαπράττει στρατηγικό λάθος», καθώς πρόκειται για ένα «πανδημικό» φαινόμενο που «δεν γνωρίζει σύνορα και μπορεί να λάβει επικίνδυνες διαστάσεις». «Συζητήσαμε ακόμη το θέμα του εθνικισμού, που αποτελεί μια πραγματική απειλή, η οποία δεν έχει θέση στην Ευρώπη», σημείωσε ο κ. Αβραμόπουλος, «όπως και το θέμα της παράνομης μετανάστευσης, που χρειάζεται μια συλλογική ευρωπαϊκή απάντηση», αλλά και το θέμα της Συρίας «όπου, όσο καθυστερεί η έναρξη διαλόγου, τόσο μεγαλύτερη γίνεται η ανθρωπιστική καταστροφή»
.




Δεν υπάρχουν σχόλια: