
Ήρεμο Πάσχα πέρασε ο πρωθυπουργός σε Πύλο και Ναύπλιο αφού φρόντισε να μείνει μακριά από τα φώτα της δημοσιότητας και να περάσει τις άγιες ημέρες οικογενειακά και με φίλους.
Ιδιαίτερα στο Ναύπλιο προκάλεσε θετικότατη εντύπωση καθότι έπεσε απαγορευτικό σε παραγοντίσκους οι οποίοι έψαχναν απεγνωσμένα ευκαιρία για μια φωτογραφία. Κι αφού δεν μπόρεσαν να προσεγγίσουν τον Πρωθυπουργό στο σπίτι του έσπευσαν όλοι το
βράδυ της Ανάστασης στο μητροπολιτικό ναό του Αγίου Γεωργίου από νωρίς για να πιάσουν μια καλή θέση δίπλα στον Σαμαρά.
Και εκεί όμως ο Σαμαράς τους την έκανε αφού δίπλα του εκτός φυσικά από τη σύζυγό του κάθισαν ο Γιάννης Ανδριανός, ο δήμαρχος της πόλης Δημήτρης Κωστούρος και ο Ναυπλιώτης καλός φίλος του Πρωθυπουργού και σύμβουλός του επί αθλητικών θεμάτων Γιάννης Μπόλας με τον οποίο μάλιστα μετέβησαν μαζί στο Ιερό Ναό του Αγίου Γεωργίου.
http://www.apospasma.gr/ArticleDetails/tabid/82/ArticleID/483020/Default.aspx
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου