Την Κυβέρνηση εκπροσώπησε ο Υφυπουργός Ανάπτυξης Νότης Μυταράκης, ο οποίος ήταν ίσως ο μοναδικός κυβερνητικός παράγοντας που έμεινε στην πρωτεύουσα για τις ημέρες του Πάσχα, ενώ παρέστησαν βουλευτές, πολιτευτές καθώς και εκπρόσωποι της Τοπικής Αυτοδιοικήσεως. Άγημα των τριών όπλων απέδιδε τιμές κατά την περιφορά του κεντητού επιταφίου αλλά και του ανθοστόλιστου με λουλούδια της άνοιξης ιερού κουβουκλίου ενώ πραγματοποιήθηκε σύντομη δέηση στην πλατεία Συντάγματος.
Στην Ιερά Ακολουθία συμμετείχαν οι Επίσκοποι Θαυμακού Ιάκωβος, Διαυλείας Γαβριήλ, Αρχιγραμματέας της Ιεράς Συνόδου, ο Αρχιμ.Μάξιμος Παπαγιάννης, Πρωτοσύγκελλος της Ιεράς Αρχιεπισκοπής Αθηνών και ο Πρωτοπρεσβύτερος Θωμάς Συνοδινός.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου