Αναγνώστες

Δευτέρα 6 Μαΐου 2013

Μήνυμα του πρωθυπουργού για την Ανάσταση

Στον Ιερό Ναό του Αγίου Γεωργίου στο Ναύπλιο έκανε Ανάσταση ο πρωθυπουργός Αντώνης Σαμαράς με τη σύζυγό του.
«Ας κρατήσει ο καθένας μέσα του, στην καρδιά του, μια αναμμένη λαμπάδα που να συμβολίζει την προσδοκία για την Ανάσταση και της πατρίδας μας και την αισιοδοξία για το μέλλον του ελληνικού λαού. Χριστός Ανέστη», ήταν το μήνυμα του πρωθυπουργού, στέλνοντας ευχές σε όλο τον ελληνικό λαό.
 

Πηγή:Voria
http://www.parapolitika.gr/ArticleDetails/tabid/63/ArticleID/586716/Minyma-toy-prothypoyrgy-ga-tin-Anastasi.aspx

Δεν υπάρχουν σχόλια: