
Κατέθεταν κανονικά ερωτήσεις στην κλειστή Βουλή ακόμα και τη Μεγάλη Τρίτη
Μπορεί η Βουλή να κατέβασε ρολά για τις εορτές του Πάσχα μετά την ψηφοφορία του πολυνομοσχεδίου, φαίνεται όμως ότι υπάρχουν αρκετοί βουλευτές οι οποίοι δεν κάνουν διακοπές. Στο στρατόπεδο της Νέας Δημοκρατίας μάλιστα υπήρξαν επτά βουλευτές οι οποίοι συνέχισαν κανονικά το κοινοβουλευτικό τους έργο την Μεγάλη Εβδομάδα καταθέτοντας ερωτήσεις στο
τμήμα κοινοβουλευτικού ελέγχου της Βουλής μέχρι και την Μεγάλη Τρίτη. Ποιοί είναι;
Ο Νικήτας Κακλαμάνης και ο Βασίλης Κικίλιας από την Α' Αθηνών, Ιορδάνης Τζαμτζής και ο Γιώργος Καρασμάνης από την Πέλλα, η Διονυσία Αυγερινοπούλου από την Ηλεία, ο Λευτέρης Αυγενάκης από το Ηράκλειο και φυσικά ο Άδωνις Γεωργιάδης.
http://www.parapolitika.gr/ArticleDetails/tabid/63/ArticleID/585975/Oi-epta-glazioi-poy-den-kanoyn-diakopes.aspx
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου