Λίγο μετά τις 5 το απόγευμα έφτασε ο Αντώνης Σαμαράς,στην ιδιαίτερη πατρίδα του την Πύλο, συνοδευόμενος από την σύζυγο του Γεωργία και κατευθύνθηκε προς το ξενοδοχείο "Καραλής", όπου επιλέγει πάντα να μένει όταν κατεβαίνει στην Μεσσηνία.
Εκεί περίμενε πολύς κόσμος τον "Αντώνη" , όπως φωνάζουν τον Σαμαρά οι συμπατριώτες του, επιφυλλάσσοντας του μια πολύ θερμή υποδοχή.Ο Σαμαράς εμφανώς με καλή διάθεση μοίραζε χαμόγελα, ενώ κατά την προσφιλή του συνήθεια μιλούσε σε όλους με το μικρό τους όνομα.
"Θέλαμε να του δώσουμε θετική ενέργεια" είπε στα parapolitika.gr φίλος του πρωθυπουργού εδώ και
δεκαετίες, ενώ σχολιάζοντας την προσπάθεια που κάνει ο Μεσσήνιος αρχηγός είπε πως "εμείς που τον ξέρουμε χρόνια ήμασταν πάντα βέβαιοι ότι θα τα καταφέρει"
δεκαετίες, ενώ σχολιάζοντας την προσπάθεια που κάνει ο Μεσσήνιος αρχηγός είπε πως "εμείς που τον ξέρουμε χρόνια ήμασταν πάντα βέβαιοι ότι θα τα καταφέρει"
Το βράδυ θα παρακολουθήσει την ακολουθία και την περιφορά του Επιταφίου στην Πύλο, ενώ νωρίς αύριο το πρωί πρόκειται να αναχωρήσει για το Ναύπλιο, όπου θα παρακολουθήσει την αναστάσιμη ακολουθία.
Σ.Π
Φωτορεπορτάζ Γιώργος Τσερεφός

http://www.parapolitika.gr/ArticleDetails/tabid/63/ArticleID/586433/H-ypodochi-toy-Samara-stin-Pylo-APOKLEISTIKO-FOTOREPORTAZ.aspx
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου