Αναγνώστες

Τετάρτη 7 Αυγούστου 2013

Αναβαθμίζεται η συνάντηση Ομπάμα-Σαμαρά στον Λευκό Οίκο

http://www.parapolitika.gr/Portals/0/AuthorsImages/2013/8/obamaSamaras6%20(1)dd.jpgΜε εντολή του Αμερικανού προέδρου ειδική τελετή υποδοχής στον Σαμαρά
 Ο πρόεδρος των ΗΠΑ, Μπαράκ Ομπάμα, αναβαθμίζει την συνάντησή του με τον Έλληνα Πρωθυπουργό, Αντώνη Σαμαρά, όπως κάνει με κορυφαίους ηγέτες και καλεί όλο του το επιτελείο να
δώσει το "παρών".
Το υπουργικό του συμβούλιο της Αμερικής και ολόκληρο το επιτελείο της αμερικανικής κυβέρνησης θα βρίσκεται στην συνάντηση του Ομπάμα με τον Σαμαρά. Η κίνηση αυτή προσδίδει ακόμη μεγαλύτερη σημασία και ουσία στη συνάντηση των δύο ηγετών.




http://www.parapolitika.gr/ArticleDetails/tabid/63/ArticleID/620606/Anabathmizetai-i-synantisi-Ompama-Samara-ston-Lefko-Oiko.aspx

Δεν υπάρχουν σχόλια: