Αναγνώστες

Τετάρτη 7 Αυγούστου 2013

Κεδίκογλου: Δεν θα απολυθεί σχεδόν κανένας…

http://www.parapolitika.gr/Portals/0/AuthorsImages/2013/8/asimeon.JPG«Από τους 2000 εκπαιδευτικούς σε διαθεσιμότητα, οι 1330 θα απορροφηθούν από το υπουργείο Υγείας», διαβεβαίωσε νωρίτερα ο υφυπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων, Συμεών Κεδίκογλου.
Ο κ. Κεδίκοδλου, εξήγησε δηλαδή ότι δεν θα απολυθεί σχεδόν
κανένας από τους 2000 εκπαιδευτικούς που τέθηκαν σε διαθεσιμότητα ενώ δεν απέκλεισε οριζόντιες παρεμβάσεις «λόγω των καθυστερήσεων Μανιτάκη».



http://www.parapolitika.gr/ArticleDetails/tabid/63/ArticleID/620590/Kedikogoy-Den-tha-apolythei-schedon-kanenas%E2%80%A6.aspx

Δεν υπάρχουν σχόλια: