Ο κ. Κεδίκοδλου, εξήγησε δηλαδή ότι δεν θα απολυθεί σχεδόν
κανένας
από τους 2000 εκπαιδευτικούς που τέθηκαν σε διαθεσιμότητα ενώ δεν
απέκλεισε οριζόντιες παρεμβάσεις «λόγω των καθυστερήσεων Μανιτάκη».
http://www.parapolitika.gr/ArticleDetails/tabid/63/ArticleID/620590/Kedikogoy-Den-tha-apolythei-schedon-kanenas%E2%80%A6.aspx
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου