Η χθεσινή αιφνιδιαστική έφοδος του πρωθυπουργού στον
ΕΟΠΥΥ είναι μόνο η αρχή! Ο Σαμαράς διαπίστωσε χθες πως υπάρχουν πολλές
εκκρεμότητες στον οργανισμό και πως χρειάζεται σε πολλές περιπτώσεις η
παρέμβασή του για να προχωρήσουν κάποιες
διαδικασίες, απλές στην
περισσότερη περίπτωση.
Το σχέδιο του Σαμαρά για εφόδους σε διάφορα υπουργεία θα τεθεί σε
εφαρμογή αμέσως μετά την επιστροφή του από την Αμερική και αυτό είναι
κάτι που γνωρίζουν καλά οι υπουργοί γι’ αυτό και κάθονται σε αναμμένα
κάρβουνα.
Κάποιοι μάλιστα έσπευσαν να επικοινωνήσουν με τον κ. Μπαλτάκο, τον
υπεύθυνο που όρισε ο Σαμαράς για τις θερινές άδειες των υπουργών,
προκειμένου να ανακαλέσουν την άδειά τους. Κάποιοι φαίνεται δεν
εμπιστεύονται κανέναν για αντικαταστάτη τους.
http://www.parapolitika.gr/ArticleDetails/tabid/63/ArticleID/620521/Se-anammena-karboyna-oi-ypoyrgi.aspx
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου