Ο υπουργός Εσωτερικών μιλώντας στο Mega ανέφερε πως αρκετοί δήμοι
είναι στο κόκκινο και υπογράμμισε οι προϋπολογισμοί τους πρέπει να είναι
ρεαλιστικοί. Πρόσθεσε μάλιστα ότι πρέπει να γίνει αξιοποίηση των
ευρωπαϊκών κονδυλίων, καθώς, όπως είπε, οι δήμοι δεν απορροφούν τα
κοινοτικά κονδύλια.
http://www.parapolitika.gr/ArticleDetails/tabid/63/ArticleID/620508/Michelakis-Telos-oi-orizonties-perikopes-stin-Topiki-Aftodioikisi.aspx
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου