Ο ΥΦΕΘΑ στη σύσκεψη που πραγματοποιήθηκε στο Στρατόπεδο «Συνταγματάρχη (ΠΖ) Κωνσταντίνου Δαβάκη», ενημερώθηκε από τον Διοικητή του ΚΕΕΜ Ταξίαρχο Δημήτρη Μακρή για τις δραστηριότητες και την αποστολή του Κέντρου και για την προσπάθεια ενεργειακής αναβαθμίσεως του ΚΕΕΜ και της ΛΑΦΣ.
Μετά το πέρας της ενημερώσεως ο ΥΦΕΘΑ, μεταξύ άλλων, δήλωσε τα εξής: «Η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Εθνικής Άμυνας χαιρετίζει και στηρίζει κάθε πρωτοβουλία των Ενόπλων Δυνάμεων για εκσυγχρονισμό των Στρατοπέδων, καθώς οι ΕΔ οφείλουν να είναι πρωτοπόροι στην προσπάθεια προστασίας του φυσικού περιβάλλοντος μέσω της αξιοποίησης της πράσινης Ενέργειας. Εύχομαι το όραμα της Διοίκησης του ΚΕΕΜ να υλοποιηθεί το συντομότερο δυνατό και να έχουμε τη χαρά να εγκαινιάσουμε σύντομα την ενεργειακά αναβαθμισμένη Λέσχη Αξιωματικών Σπάρτης και τα φιλικά προς το περιβάλλον κτίρια του Κέντρου».
Λ.Σ.Μ.
http://www.parapolitika.gr/ArticleDetails/tabid/63/ArticleID/620450/-Dabakis-Oi-enoples-Dynameis-ofeiloyn-na-einai-protoporoi-stin-prostasia-toy-fysikoy-periballontos.aspx
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου