Συνεχίζει την καμπάνια της για τη σημασία ορθής
εφαρμογής του μέτρου της μείωσης του ΦΠΑ στην εστίαση η Νέα Δημοκρατία,
με σχετικό βίντεο που βγήκε σήμερα στον αέρα. Το βίντεο που δημοσιεύθηκε
μέσα από το λογαριασμό του κόμματος στο facebook
προσπαθεί μέσα σε λίγα
δευτερόλεπτα να αναλύσει την αλυσίδα υπευθυνότητας που απαιτείται από
κάθε πλευρά προκειμένου να πετύχει η πρώτη μείωση φόρου μετά από χρόνια.
Σε ότι αφορά τη γενικότερη δραστηριότητα της Συγγρού πάντως,
ολοκληρώθηκε και η διαβούλευση για τη νέα δομή των περιφερειακών
οργανώσεων, η οποία είχε μεγάλη συμμετοχή και τα πορίσματα της όπως έχει
ανακοινωθεί θα δοθούν στη δημοσιότητα σύντομα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου