Τα
τάγματα εφόδου της Χρυσής Αυγής, υπό την καθοδήγηση του «Βουλευτή»
Παναγιώταρου , έδειξαν σήμερα για μια ακόμα φορά το πραγματικό τους
πρόσωπο. Με προπηλακισμούς ύβρεις και άναρθρες κραυγές, αμαύρωσαν την
εκδήλωση την οποία υποτίθεται τιμούσαν. Ας είναι. Εγώ τους ξέρω καλά.
Καιρός ήταν να τους μάθουν και οι συμπολίτες μου. Εγώ πάντως, ως
Ελληνίδα, Αναγνώστες
Δευτέρα 2 Σεπτεμβρίου 2013
ΜΑΡΙΑ ΑΝΤΩΝΙΟΥ ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ Ν.Δ ΚΑΣΤΟΡΙΑΣ: ΔΗΛΩΣΗ ΤΗΣ ΓΙΑ ΤΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ ΣΤΟ ΒΙΤΣΙ, ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ 01/09/2013
Τα
τάγματα εφόδου της Χρυσής Αυγής, υπό την καθοδήγηση του «Βουλευτή»
Παναγιώταρου , έδειξαν σήμερα για μια ακόμα φορά το πραγματικό τους
πρόσωπο. Με προπηλακισμούς ύβρεις και άναρθρες κραυγές, αμαύρωσαν την
εκδήλωση την οποία υποτίθεται τιμούσαν. Ας είναι. Εγώ τους ξέρω καλά.
Καιρός ήταν να τους μάθουν και οι συμπολίτες μου. Εγώ πάντως, ως
Ελληνίδα,
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου