Αναγνώστες

Δευτέρα 2 Σεπτεμβρίου 2013

ΜΑΡΙΑ ΑΝΤΩΝΙΟΥ ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ Ν.Δ ΚΑΣΤΟΡΙΑΣ: ΔΗΛΩΣΗ ΤΗΣ ΓΙΑ ΤΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ ΣΤΟ ΒΙΤΣΙ, ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ 01/09/2013

Maria AntoniouΤα τάγματα εφόδου της Χρυσής Αυγής, υπό την καθοδήγηση του «Βουλευτή» Παναγιώταρου , έδειξαν σήμερα για μια ακόμα φορά το πραγματικό τους πρόσωπο. Με προπηλακισμούς ύβρεις και άναρθρες κραυγές, αμαύρωσαν την εκδήλωση την οποία υποτίθεται τιμούσαν. Ας είναι. Εγώ τους ξέρω καλά. Καιρός ήταν να τους μάθουν και οι συμπολίτες μου. Εγώ πάντως, ως Ελληνίδα,
γυναίκα και νέα Βουλευτής, δεν τους φοβάμαι και δεν τους επιτρέπω να καπηλεύονται την ιστορία του τόπου μου.

Δεν υπάρχουν σχόλια: