Το ΠΑΣΟΚ μικραίνει και μικραίνει συνεχώς. Από την περσινή
γιορτή στο Μουσείο Μπενάκη που παρουσιάστηκε το νέο -τότε- σήμα του
κόμματος φέτος πέρασαν σε επιστημονικό συμπόσιο. Από τις φωτογραφίες
είναι εμφανές ότι η αίθουσα μίκρυνε αισθητά και τα άτομα είναι κάτι
λιγότερα από τα μισά...
Έτσι όπως το πάνε στην Χαριλάου Τρικούπη του χρόνου θα γίνει
τραπέζι μεταξύ συγγενών και φίλων σε μία μεγάλη ταβέρνα.2012
2013
http://www.parapolitika.gr/ArticleDetails/tabid/63/ArticleID/623135/Kathe-persi-kai-kalytera-ga-to-PASOK-FOTO.aspx
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου