Αναγνώστες

Τρίτη 3 Σεπτεμβρίου 2013

Κάθε πέρσι και καλύτερα για το ΠΑΣΟΚ (ΦΩΤΟ)

http://www.parapolitika.gr/Portals/0/AuthorsImages/2013/9/1831261.jpgΗ γιορτή έγινε συνέδριο... και του χρόνου ίσως γίνει και τραπέζι
Το ΠΑΣΟΚ μικραίνει και μικραίνει συνεχώς. Από την περσινή γιορτή στο Μουσείο Μπενάκη που παρουσιάστηκε το νέο -τότε- σήμα του κόμματος φέτος πέρασαν σε επιστημονικό συμπόσιο. Από τις φωτογραφίες είναι εμφανές ότι η αίθουσα μίκρυνε αισθητά και τα άτομα είναι κάτι λιγότερα από τα μισά...
Έτσι όπως το πάνε στην Χαριλάου Τρικούπη του χρόνου θα γίνει
τραπέζι μεταξύ συγγενών και φίλων σε μία μεγάλη ταβέρνα.

2012

http://www.parapolitika.gr/Portals/0/AuthorsImages/2013/9/1831261.jpg

2013

http://www.parapolitika.gr/Portals/0/AuthorsImages/2013/9/1965583.jpg 



 http://www.parapolitika.gr/ArticleDetails/tabid/63/ArticleID/623135/Kathe-persi-kai-kalytera-ga-to-PASOK-FOTO.aspx

Δεν υπάρχουν σχόλια: