Αναγνώστες

Τρίτη 3 Σεπτεμβρίου 2013

Υπερκομματικό άνοιγμα από τον Παπαμιμίκο για τις αυτοδιοικητικές!

Έκανε λόγο για αλλαγές μακριά από μικροπολιτικές σκοπιμότητες
Κόντρα ξέσπασε μεταξύ ΝΔ και ΣΥΡΙΖΑ με αφορμή τα δημοσιεύματα που θέλουν αλλαγές στον τρόπο εκλογής δημάρχων. Ο ΣΥΡΙΖΑ με ανακοίνωσή του έκανε λόγο για "εκλογομαγειρέματα".  Σχολιάζοντας την  ανακοίνωση του ΣΥΡΙΖΑ για το σύστημα διεξαγωγής δημοτικών εκλογών, ο Παπαμιμίκος στάθηκε στις αλλαγές που θέλει να κάνει η κυβέρνηση μακριά από μικροπολιτικές σκοπιμότητες.
Πρόκειται μάλιστα για ένα υπερκομματικό κάλεσμα από τον γραμματέα της ΝΔ αφού πουθενά μέσα
στη δήλωσή του δεν αναφέρει τη ΝΔ και κάνει λόγο για "ικανούς, άξιους και καταξιωμένους παντού"
Αναλυτικά η δήλωσή του:
«Ο ΣΥΡΙΖΑ αποδεικνύει, άλλη μια φορά, ότι εκφράζει τη στείρα αντίδραση απέναντι σε κάθε μεταρρύθμιση, σε κάθε αλλαγή.Εκφράζει το συντηρητικό, το ξεπερασμένο, το παρωχημένο, το φθαρμένο. Έχουμε άλλη άποψη και άλλη θέση. Θέλουμε τους ικανούς, τους άξιους, τους καταξιωμένους παντού. Θέλουμε αποφασιστικά βήματα που να οδηγούν μπροστά. Θέλουμε αλλαγές για μια σύγχρονη Αυτοδιοίκηση που να υπηρετεί το συμφέρον των δημοτών, μακριά από μικροπολιτικές σκοπιμότητες.Θέλουμε οι πολίτες να κάνουν πράξη τις επιλογές τους».

http://www.parapolitika.gr/ArticleDetails/tabid/63/ArticleID/623122/Yperkommatiko-anoiga-apo-ton-Papamimiko-ga-tis-aftodioikitikes.aspx

Δεν υπάρχουν σχόλια: