Την υπογραφή συνεργασίας αμυντικής συνεργασίας μεταξύ Ελλάδος και Νοτίου Κορέας, καθώς και την επικείμενη επίσημη επίσκεψη του Προέδρου της Δημοκρατίας Κάρολου Παπούλια στη φίλη Ασιατική χώρα, ανακοίνωσε σήμερα το πρωί ο Υπουργός Εθνικής Αμύνης Δημήτρης Αβραμόπουλος μετά τη συνάντησή του με τον Υπουργό Πατριωτών και Βετεράνων της Δημοκρατίας της Κορέας Σουνγκ Τσουν Παρκ, ο οποίος επισκέπτεται τη χώρα μας, και στον οποίο ο Έλληνας Υπουργός επέδωσε τη διαμνημόνευση
Στην εκδήλωση παρευρέθησαν οι Αρχηγοί ΓΕΕΘΑ Στρατηγός Μιχαήλ
Κωσταράκος, ΓΕΣ Αντιστράτηγος Αθανάσιος Τσέλιος και ΓΕΝ Αντιναύαρχος
Ευάγγελος Αποστολάκης ΠΝ, καθώς επίσης και δύο Έλληνες παλαίμαχοι
πολεμιστές του πολέμου της Κορέας (1950-53), ο Πρόεδρος της Ενώσεως
Βετεράνων Πολέμου Κορέας, Υποστράτηγος ε.α. Στυλιανός Δράκος και το
μέλος του Προεδρείου της Ένωσης, Αντιστράτηγος ε.α. Γεώργιος Τσουβαλάς.
Μετά την τελετή παρασημοφορήσεως του Κορεάτη Υπουργού ο οποίος
επισκέπτεται τη χώρας μας στο πλαίσιο της επετείου της συμπληρώσεως 60
ετών από το τέλος του πολέμου στην Κορεατική χερσόνησο, προβλήθηκε
βίντεο με υλικό του αρχείου του Πολεμικού Μουσείου από τη δράση του
Ελληνικού Εκστρατευτικού Σώματος Κορέας στον πόλεμο της Κορέας.
«Με την
απονομή αυτού του μεταλλίου αξίας, στο πρόσωπό σας τιμούμε τη χώρα σας,
τιμούμε τις Ένοπλες Δυνάμεις και πάνω από όλα τους βετεράνους της Κορέας
συναγωνιστές των δικών μας στρατιωτών, σε αυτό τον πόλεμο που έχει
καταγραφεί στην Ιστορία ως ένας εκ των σημαντικότερων μιας και
υπερασπίστηκε τις ανώτερες και ευγενείς αρχές και αξίες στα πλαίσια του
ΟΗΕ, της ελευθερίας, της ανθρώπινης αξιοπρέπειας και της δημοκρατίας»,
τόνισε μεταξύ άλλων ο ΥΠΕΘΑ, ενώ αναφέρθηκε και στο μήνυμα φιλίας που
«θα μεταφέρει στον κορεατικό λαό και ο Πρόεδρος της Ελληνικής
Δημοκρατίας στην επικείμενη επίσημη επίσκεψη που θα πραγματοποιήσει στις
αρχές του Δεκεμβρίου αυτού του έτους».
Από την
πλευρά του ο Κορεάτης Υπουργός τόνισε ότι η χώρα του αισθάνεται
παντοτινή ευγνωμοσύνη στους πολεμιστές όλων των λαών που πολέμησαν για
την ελευθερία της, επισημαίνοντας τα εξής: «Έχουμε προσκαλέσει σήμερα
για να τους δείξουμε δια ζώσης την ευγνωμοσύνη μας, τους βετεράνους και
τους απογόνους τους, ενώ θα απένειμουμε υποτροφίες στα εγγόνια των
βετεράνων. Για εμάς είναι φέτος μία χρονιά μεγάλης σημασίας, γιατί πριν
από 60 χρόνια επετεύχθη η εκεχειρία του πολέμου της Κορέας».
Λ.Σ.Μ.
http://www.parapolitika.gr/ArticleDetails/tabid/63/ArticleID/623131/O-D-Abramopoylos-parasimoforise-ton-Koreati-ypoyrg-Beteranon.aspx
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου