Δήλωση του Γραμαμτέα της Ν.Δ Ανδρέα Παπαμιμίκου για τα γεγονότα στο Βίτσι.
Τα
έχουμε ξαναπεί. Όπου στήνουν προβοκάτσιες, οι Χρυσαυγίτες κουβαλούν μαζί
και μία κάμερα. Δυστυχώς, για αυτούς, όμως η Μαρία Αντωνίου δεν μάσησε
και τους χάλασε τη φιέστα. Και αυτοί, ως
συνήθως, απέδειξαν για ακόμη
μία φορά πόσο ψευτόμαγκες είναι. Δεν πειράζει, θα συνηθίσουν να μας
βλέπουν μπροστά τους.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου