Αναγνώστες

Τρίτη 3 Σεπτεμβρίου 2013

Τα βραβεία της Όλγας

Μαζεύει βραβεία η Υπουργός, συγκεκριμένα  ο ΕΟΤ κέρδισε δύο βραβεία σε έκθεση στην Κίνα. Ο ΕΟΤ πήρε το βραβείο καλύτερου περίπτερου (best booth design) και το βραβείο καλύτερης οργανωτικής ομάδας (best organizing team).
Ο Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού συμμετείχε με περίπτερο 72 τ.μ. και πέντε Έλληνες συνεκθέτες. Σύμφωνα με κύκλους του υπουργείου η συμμετοχή έγινε με σκοπό το άνοιγμα στην τουριστική αγορά της Κίνας, που παρουσιάζει οικονομική δραστηριότητα και εξωστρέφεια.
 
http://www.parapolitika.gr/ArticleDetails/tabid/63/ArticleID/623086/Ta-brabeia-tis-Olgs.aspx
 

Δεν υπάρχουν σχόλια: