Σήμερα ή αύριο θα εκδοθεί, σύμφωνα με τον υπουργό Υγείας, το ΦΕΚ για
την προκήρυξη 1.750 θέσεων εργασίας όταν οι εργαζόμενοι σε καθεστώς
κινητικότητας θα είναι 1.640
Τηλεοπτικό διάλογο με τους εργαζομένους
στο νοσοκομείο «Αγία Βαρβάρα» που σήμερα απεργούν άνοιξε εκ νέου ο
υπουργός Υγείας, Άδωνις Γεωργιάδης, στον τηλεοπτικό σταθμό MEGA,
προκαλώντας τους ξανά να βάλουν «στοίχημα» ότι δεν θα υπάρξουν
απολύσεις
στον χώρο της υγείας.
«Δεν γίνετε να τζογάρετε με τη δουλειά των εργαζομένων» απάντησε στον υπουργό Υγείας ο εκπρόσωπος των εργαζομένων, Μιχάλης Σελέκος, προσθέτοντας πως ο κ. Γεωργιάδης δεν λέει όλη την αλήθεια στον κόσμο.
Από την πλευρά του ο κ. Γεωργιάδης είπε ότι σήμερα ή αύριο θα εκδοθεί το ΦΕΚ, σύμφωνα με το οποίο θα προκηρύσσονται 1.750 θέσεις την ώρα που οι εργαζόμενοι που βγαίνουν σε κινητικότητα είναι 1.640.
Εκτός από το νοσοκομείο «Αγία Βαρβάρα», κινητοποιήσεις υπάρχουν και στην «Πολυκλινική» οι εργαζόμενοι στην οποία πραγματοποίησαν πορεία προς τον Ευαγγελισμό, όπου αντιπροσωπεία τους συναντήθηκε με τον διοικητή του νοσοκομείου, ενώ στο «Αγία Βαρβάρα» έγινε συμβολική κατάληψη των γραφείων της διοίκησης και των εξωτερικών ιατρείων.
http://www.protothema.gr/greece/article/307106/o-adonis-xanavazei-stoihima-gia-kamia-apolusi-ston-horo-tis-ugeias/
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου