Αναγνώστες

Τρίτη 3 Σεπτεμβρίου 2013

Ο Κουκούτσης έχει ζητήσει...ρουσφέτι από τον Σαμαρά!

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjTH6sSLN0mUqxLcg-aPdQcUJ4juKbi_GzBrzRWThyJoa7T46QRA2CqoNundX-xu1pAsYA4fOHeqplOyJxnCLEFgfzI0shwTTvGl_w6E06qO7Fdp4nasiYcXLIXlLGCqzYfhSq7sOmgx6Y/s1600/%CE%A7%CF%89%CF%81%CE%AF%CF%82+%CF%84%CE%AF%CF%84%CE%BB%CE%BF.jpgΣτην Μεσσηνία γνωρίζουν πολύ καλά ο ένας τον άλλο. Από αυτό τον κανόνα δεν θα μπορούσε να αποτελεί εξαίρεση και ο βουλευτής της Χρυσής Αυγής Δημήτρης Κουκούτσης, που στο παρελθόν είχε καλές σχέσεις με ουκ ολίγους βουλευτές της ΝΔ.
Στις εκλογές μάλιστα του 2007, όταν ο Αντώνης Σαμαράς ήταν βουλευτής Μεσσηνίας και πριν υπουργοποιηθεί, ο Κουκούτσης είχε
πλησιάσει τον νυν πρωθυπουργό και του είχε ζητήσει να μεσολαβήσει για να μπει στο ...ΙΚΑ ως γιατρός!

παραπολιτικα

http://dexiextrem.blogspot.gr/2013/09/blog-post_788.html

Δεν υπάρχουν σχόλια: