Αναγνώστες

Δευτέρα 2 Σεπτεμβρίου 2013

Ο Παπαμιμίκος την "πέφτει" στη Χρυσή Αυγή

Αυτή η βεντέτα έχει συνέχεια όπως φαίνεται
Συνέχεια στη κόντρα που έχει ανοίξει με τη Χρυσή Αυγή δίνει ο Ανδρέας Παπαμιμίκος...μέσω facebook.
Αυτή τη φορά σχολιάζει τα γεγονότα του Γράμμου, συγκεκριμένα αναφέρει :'Τα έχουμε ξαναπεί. Όπου στήνουν προβοκάτσιες, οι Χρυσαυγίτες κουβαλούν μαζί και μία κάμερα. Δυστυχώς, για αυτούς, όμως η Μαρία Αντωνίου δεν μάσησε και τους χάλασε τη
φιέστα. Και αυτοί, ως συνήθως, απέδειξαν για ακόμη μία φορά πόσο ψευτόμαγκες είναι. Δεν πειράζει, θα συνηθίσουν να μας βλέπουν μπροστά τους.'

http://www.parapolitika.gr/ArticleDetails/tabid/63/ArticleID/622974/O-Papamimikos-tin-peftei-sti-Chrysi-Avg.aspx

Δεν υπάρχουν σχόλια: