Ο Γ. Μιχελάκης πήγε στο ραδιοθάλαμο του ραδιοφωνικού σταθμού «Στο Κόκκινο» και έδωσε συνέχεια στην αντιπαράθεση που ξέσπασε με αφορμή τους χαρακτηρισμούς του αρχηγού της
«Ήταν ένα τεράστιο λάθος. Στον δημόσιο διάλογο θα πρέπει να σέβεσαι και να μην προσβάλλεις και να μην θίγεις ανθρώπους που έχουν επιλεγεί με την ψήφο των πολιτών. Ο πολιτικός λόγος δεν έχει ανάγκη από τέτοιους χαρακτηρισμούς», τόνισε.
http://www.real.gr/DefaultArthro.aspx?page=arthro&id=258046&catID=77
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου