Αναγνώστες

Δευτέρα 3 Νοεμβρίου 2014

Παραιτήθηκε ο Δημήτρης Αβραμόπουλος


Την παραίτησή του από τη θέση του βουλευτή της Α' Αθήνας υπέβαλε πριν από λίγο, με επιστολή του στον πρόεδρο της Βουλής Ευάγγελο Μεϊμαράκη, ο Δημήτρης Αβραμόπουλος, λόγω της ανάληψης των καθηκόντων του ως επιτρόπου στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή. 
Ως γνωστόν, Τη βουλευτική έδρα καταλαμβάνει ο Θανάσης Πλεύρης, ο οποίος για πρώτη φορά θα καθίσει στα έδρανα της Ν.Δ.

http://parapolitika.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: