Την παραίτησή του από τη θέση του βουλευτή της Α' Αθήνας υπέβαλε πριν
από λίγο, με επιστολή του στον πρόεδρο της Βουλής Ευάγγελο Μεϊμαράκη, ο
Δημήτρης Αβραμόπουλος, λόγω της ανάληψης των καθηκόντων του ως επιτρόπου στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή.
http://parapolitika.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου