Συνάντηση αμέσως μετά την παρέλαση για την 28η Οκτωβρίου είχε η Ντόρα Μπακογιάννη με τον Ανδρέα Ψυχάρη
όπως αναφέρει η εφημερίδα ΕΠΕΝΔΥΣΗ. Ο βουλευτής της ΝΔ ήταν εκείνος που
πέρασε το κατώφλι του γραφείου της σε μία συνάντηση που το "μενού" της
κράτηθηκε μυστικό.
Με δεδομένο βέβαια ότι και οι δύο θα είναι υποψήφιοι στην Α' Αθηνών, αφού επιστρέφει η πρώην υπουργός,
η συζήτηση θα
περιστράφηκε και γύρω από τις εκλογές. Με δεύτερο
δεδομένο ότι οι έδρες για τη ΝΔ όπως φαίνεται θα μειωθούν δραματικά στην
Α' Αθήνας μήπως κουβέντιασαν για κάποιου είδους συμμαχία;
http://parapolitika.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου