Αναγνώστες

Κυριακή 26 Απριλίου 2015

Γιατί καίγονται για την αποφυλάκιση του Ξηρού;

Με τη χώρα να οδεύει στα βράχια, από την συγκυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ, της οποίας προΐσταται ο πρώην καταληψίας Πρόεδρος του 15μελούς και «αιώνιος φοιτητής», όπως αποκάλυψε ο Καθηγητής Θ. Βερέμης, αποτελεί εύλογη απορία κάθε πολίτη που διαθέτει δυο δράμια λογικής: γιατί καίγονται τόσο για την αποφυλάκιση του Σάββα Ξηρού;
Ενός στυγνού τρομοκράτη και εγκληματία δολοφόνου , που ουδέποτε μετάνιωσε για τις πράξεις του;
Με τόσα προβλήματα, και οξύτατα μάλιστα, γιατί θεωρεί προτεραιότητά της η Κυβέρνηση την απελευθέρωση του Σάββα Ξηρού;

Έλυσε, όλα τ’ άλλα και έμεινε αυτό;
Για ποιο λόγο να προκαλεί με τέτοιο ιταμό τρόπο τους συγγενείς των θυμάτων της τρομοκρατίας;
Γιατί, σε μια περίοδο που ψάχνουμε απελπισμένα για φίλους, διακινδυνεύουμε να δημιουργηθεί διπλωματικό επεισόδιο με τις ΗΠΑ; Όταν μάλιστα ο Πρόεδρος της έχει στηρίξει, τουλάχιστον έως πρόσφατα, τις ελληνικές θέσεις;
Είναι προτιμότερη η απελευθέρωση του Ξηρού από τη ρήξη των σχέσεων με τις ΗΠΑ;
Εξέτασαν αυτό το ενδεχόμενο, οι φωστήρες του «πρώτη φορά Αριστερά»;
Και οι υπερπατριώτες του Καμμένου, τι λένε; Ο Υφυπουργός, αρμόδιος για τον συντονισμό του κυβερνητικού έργου, Τέρενς Κουϊκ, που έβγαζε πύρινους λόγους κατά της τρομοκρατίας, τι λέει τώρα; Εκτός και αν γλυκάθηκε από το μεγαλείο της εξουσίας και μουγκάθηκε.
Σκέφτηκαν, αλήθεια, οι γάτοι της προπαγάνδας και της παραπληροφόρησης, τι θα συμβεί στον τουρισμό της χώρας, αν το Στέητ Ντιπάρτμεντ, τα «πάρει στο κρανίο», και βγάλει καμιά ταξιδιωτική οδηγία;
Έχουν εκτιμήσει τις επιπτώσεις στον τουρισμό και την ελληνική οικονομία ή δεν τους ενδιαφέρει; Και αυτούς μπορεί να μην τους ενδιαφέρει, έχουν ρωτήσεις τους επαγγελματίες του κλάδου;
Αλήθεια, αντιλαμβάνονται τι μηνύματα στέλνουν στις εν υπνώσει, αλλά και στις ενεργές τρομοκρατικές οργανώσεις;
Τι εικόνα δημιουργείται στις χώρες που μάχονται την τρομοκρατία;
Μου είναι αδύνατον να δεχτώ, ότι δεν τα σκέφτονται όλα αυτά.
Δεν τους θεωρώ αφελείς.
Να σταματήσει αυτό το παραμύθι και η βολική δικαιολογία.
Ε, τότε;
Τότε δυο είναι οι απαντήσεις, η μία χειρότερη από την άλλη.
Είτε είναι όμηροι των ιδεοληψιών τους.
Είτε ξεπληρώνουν γραμμάτια.
Γιατί το περί ευαισθησίας επιχείρημα, είναι για αφελείς.
Ας δείξουν την ευαισθησία τους στους 1.5 εκατ. ανέργους του ιδιωτικού τομέα, που δεν έχουν στον ήλιο μοίρα.
Ας τα βλέπουν, όλοι εκείνοι της από εδώ πλευράς, που για μια «χούφτα ευρώ» κι ένα γινάτι, οδήγησαν τη χώρα σ’ αυτήν την περιπέτεια.
Και πολύ φοβούμαι πως είμαστε ακόμα στην αρχή…..
 
Αδέξιος Δεξιός


http://www.antinews.gr

 

Δεν υπάρχουν σχόλια: