Αναγνώστες

Παρασκευή 15 Μαΐου 2015

ΤτΕ: «Βουτιά» 1,5 δισ. από πέρυσι των εσόδων στο 4μηνο «φουσκώνει» το ταμειακό έλλειμμα

ΤτΕ: «Βουτιά» 1,5 δισ. από πέρυσι των εσόδων στο 4μηνο «φουσκώνει» το ταμειακό έλλειμμαΤο έλλειμμα αυξήθηκε στα 1.490 εκατ. ευρώ, από 1.271 εκατ. ευρώ την αντίστοιχη περίοδο του 2014

Αυξημένο σε σχέση με πέρυσι ταμειακό έλλειμμα της κεντρικής διοίκησης στο πρώτο τετράμηνο της χρονιάς καταγράφει η ΤτΕ κυρίως λόγω της σημαντικής υποχώρησης των εσόδων.

Συγκεκριμένα το έλλειμμα αυξήθηκε στα 1.490 εκατ. ευρώ, από 1.271 εκατ. ευρώ την αντίστοιχη περίοδο του 2014.

Κατά την περίοδο αυτή, τα έσοδα του τακτικού προϋπολογισμού διαμορφώθηκαν σε 13.467 εκατ.
ευρώ, από 14.433 εκατ. ευρώ πέρυσι.

http://www.protothema.gr/economy/article/476302/tte-voutia-1-dis-apo-perusi-ton-esodon-sto-4mino-fouskonoun-to-tameiako-elleimma/

Δεν υπάρχουν σχόλια: