Το έλλειμμα αυξήθηκε στα 1.490 εκατ. ευρώ, από 1.271 εκατ. ευρώ την αντίστοιχη περίοδο του 2014
Αυξημένο
σε σχέση με πέρυσι ταμειακό έλλειμμα της κεντρικής διοίκησης στο πρώτο
τετράμηνο της χρονιάς καταγράφει η ΤτΕ κυρίως λόγω της σημαντικής
υποχώρησης των εσόδων.
Συγκεκριμένα το έλλειμμα αυξήθηκε στα 1.490 εκατ. ευρώ, από 1.271 εκατ. ευρώ την αντίστοιχη περίοδο του 2014.
Κατά την περίοδο αυτή, τα έσοδα του τακτικού προϋπολογισμού διαμορφώθηκαν σε 13.467 εκατ.
ευρώ, από 14.433 εκατ. ευρώ πέρυσι.Συγκεκριμένα το έλλειμμα αυξήθηκε στα 1.490 εκατ. ευρώ, από 1.271 εκατ. ευρώ την αντίστοιχη περίοδο του 2014.
Κατά την περίοδο αυτή, τα έσοδα του τακτικού προϋπολογισμού διαμορφώθηκαν σε 13.467 εκατ.
http://www.protothema.gr/economy/article/476302/tte-voutia-1-dis-apo-perusi-ton-esodon-sto-4mino-fouskonoun-to-tameiako-elleimma/
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου