Μεγάλη τιμή και εξαιρετική συγκίνηση ένιωσε ο τέως Υπουργός
Προστασίας του Πολίτη και νυν βουλευτής της ΝΔ Βασίλης Κικίλιας κατά τη
συνάντηση του με τον Οικουμενικό Πατριάρχη.
Στο ταξίδι του στην Κωνσταντινούπολη ο βουλευτής της ΝΔ είχε την
ευκαιρία να επισκεφτεί τα μνημεία της πόλης αλλά και το Πατριαρχείο
Κωνσταντινουπόλεως. Εκεί τον υποδέχθηκε ο
Οικουμενικός Πατριάρχης
Βαρθολομαίος και μίλησαν για τα κρίσιμα και σημαντικά ζητήματα της χώρα μας. http://www.parapolitika.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου