Αναγνώστες

Κυριακή 17 Μαΐου 2015

Ευρώ ή ρούβλι

Όλα δείχνουν μεγάλες διαφορές κυβέρνησης και δανειστών Ενώ η χώρα κινείται στο χείλος του γκρεμού και τα πάντα κρέμονται από μια κλωστή, στο εσωτερικό της κυβέρνησης και κυρίως στον ΣΥΡΙΖΑ υπάρχουν ορισμένοι που επιδίδονται σε άσκοπες ασκήσεις δήθεν δημοκρατικής ευαισθησίας για να αποφύγουν την ανάληψη των ευθυνών τους. Η κυβέρνηση δεν στερείται νομιμοποίησης για να αναζητά τρόπους αναβάπτισης στη λαϊκή ετυμηγορία. Αντιθέτως η εκλογή της είναι νωπή και η εντολή
σαφής, ασχέτως του εάν οι προεκλογικές της δεσμεύσεις αποδεικνύονται κάλπικες. Αυτό ήταν για όλους τους λογικούς περίπου δεδομένο και ήταν ίσως η πρώτη φορά στην ιστορία που ένα μέρος από εκείνους που ψήφισαν ΣΥΡΙΖΑ εύχονταν να μην κάνει πράξη τις διάφορες ανοησίες.
Μέσα σε αυτόν τον ορυμαγδό, ακόμη και σήμερα υπάρχουν νοήμονες που συνιστούν μετ' επιτάσεως ψυχραιμία και σωφροσύνη για να μη χαθεί άλλος χρόνος και βρεθεί ο τόπος ξεκρέμαστος την ώρα που διάφοροι «ταβλαδόροι» συστήνουν δημοψήφισμα ή και εκλογές. Εχει δίκιο, για παράδειγμα, ο ευρωβουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ κ. Δ. Παπαδημούλης, ο οποίος τάσσεται ευθέως και κατηγορηματικά εναντίον του δημοψηφίσματος εξηγώντας ότι η κυβέρνηση και πρωτίστως η χώρα δεν το έχουν ανάγκη. Στερείται πράγματι λογικής η εμμονή ορισμένων που θέλουν να μεταθέσουν το βάρος των ευθυνών τους στους πολίτες για χειρισμούς που οφείλει να αναλάβει η κυβέρνηση.
Ενώ όμως θα περίμενε κανείς να κινηθούν γρήγορα και να κερδίσουν τον χαμένο χρόνο, ήρθε η χθεσινή κυβερνητική ανακοίνωση για τη συνομιλία του πρωθυπουργού κ. Αλ. Τσίπρα με έναν Ρώσο υφυπουργό Οικονομικών, τον κ. Σ. Στόρτσακ, να αφήσει τους πάντες με το στόμα ανοικτό. Ο υφυπουργός είναι αυτός που συνέστησε να μας πληρώνουν οι Ρώσοι τουρίστες με ρούβλια. Ούτε λίγο ούτε πολύ ο κ. Τσίπρας πάντως υποσχέθηκε στον κ. Στόρτσακ «...τη δέσμευση να εξετάσει διεξοδικά την πρόταση...» για ένταξη της χώρας μας στην αναπτυξιακή τράπεζα των BRICS (Κίνα, Ρωσία, Βραζιλία, Ινδία και Ν. Αφρική). Πρόκειται για ολίσθημα καθώς κάποιοι φαίνεται να έχουν ξεχάσει ότι η Ελλάδα είναι μέλος της Ευρωπαϊκής Ενωσης και μάλιστα της ζώνης του Ευρώ, πέραν του ότι η οικονομία της ουδεμία σχέση έχει με τις εν λόγω χώρες.
Αυτού του τύπου οι ελαφρότητες μόνον προβλήματα και επικίνδυνα εμπόδια δημιουργούν και δεν μπορούν να λειτουργήσουν ως αντίβαρο όπως ενδεχομένως υπολογίζουν ορισμένοι που είναι και υποστηρικτές του δημοψηφίσματος.

Του Παναγιώτη Λάμψια


http://www.ethnos.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: