Αναγνώστες

Σάββατο 16 Μαΐου 2015

Βρούτσης: Δεν πιάσαμε πάτο, μετά τις πρεσβείες, έρχονται …

«Πόσο έξω έπεσαν όλοι όταν έλεγαν ότι ξύνουν τον πάτο γιατί υπήρχε και πιο κάτω οι πρεσβείες! Δυστυχώς υπάρχει και παρακάτω...
οι καταθέσεις!»

Την παραπάνω εκτίμηση-προειδοποίηση απευθύνει μέσω Twitter o βουλευτής της Νέας Δημοκρατίας Γιάννης Βρούτσης με αφορμή την επιστροφή των αδιάθετων δαπανών από πρεσβείες και προξενεία της Ελλάδας που ζητά η κυβέρνηση.
 
 
 
http://dexiextrem.blogspot.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: