Αναγνώστες

Σάββατο 16 Μαΐου 2015

Ξεκινάνε την άλλη εβδομάδα, οι Νομαρχιακές Συνδιασκέψεις στην Κρήτη.

Την ερχόμενη εβδομάδα από την Κυριακή 17/5 μέχρι και την  Τετάρτη  20/5 θα γίνουν οι Νομαρχιακές Συνδιασκέψεις για τους Νομούς της Κρήτης, οι εργασίες των οποίων
θα κορυφωθούν την  Κυριακή 24/5 και ώρα 11:00 στο ξενοδοχείο « Ατλαντίς » στο Ηράκλειο όπου θα πραγματοποιηθεί η Προσυνδιάσκεψη της Περιφέρειας της Κρήτης με εισηγητή τον Πρόεδρο του κόμματος Αντώνη Σαμαρά.
Το πρόγραμμα των Συνδιασκέψεων, όπως μέχρι στιγμής έχει διαμορφωθεί, είναι το εξής:
Πρόγραμμα.

ΗΡΑΚΛΕΙΟ: Κυριακή 17/5 Ξενοδοχείο «ΑΤΛΑΝΤΙΣ» (11:30)
Ομιλήτρια Όλγα Κεγαλογιάννη
ΛΑΣΙΘΙ: Δευτέρα 18/5 Επιμελητήριο Λασιθίου - Αγ. Νικόλαο (19:00)
Ομιλητής Άδωνης Γεωργιάδης.
ΡΕΘΥΜΝΟ : Τετάρτη 20/5 Επιμελητήριο ή Ξενοδοχείο "ΑΧΙΛΛΕΙΟΝ" (19:00)
Ομιλητής Βασίλης Κικίλιας.
ΧΑΝΙΑ : Τετάρτη 20/5 Γραφεία ΝΟ.Δ.Ε.  (19;00)
Ομιλήτρια Σοφία Βούλτεψη
Όλοι οι καλεσμένοι ομιλητές Βουλευτές, θα επισκεφτούν τα Επιμελητήρια των παραπάνω Νομών, θα συνομιλήσουν με φορείς και θα δώσουν συνεντεύξεις στον τοπικό τύπο. Θα είμαστε εκεί....

Κάλεσμα ΝΟ.Δ.ΕΗρακλείου 

ΔΙΕΥΡΥΜΕΝΗ ΣΥΣΚΕΨΗ (ΝΟΣ) ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΟΛΓΑΣ ΚΕΦΑΛΟΓΙΑΝΝΗ!

Ηράκλειο, 12 Μαΐου 2015
                                                                                
Στο πλαίσιο της προετοιμασίας για την Προσυνδιάσκεψη της Κρήτης που θα  γίνει στο Ηράκλειο παρουσία του προέδρου της ΝΔ  κ. Αντώνη Σαμαρά, την Κυριακή 17 Μαΐου και ώρα 11: 00 θα  πραγματοποιηθεί στο ξενοδοχείο «ΑΤΛΑΝΤΙΣ» διευρυμένη σύσκεψη (ΝΟΣ) με τα στελέχη του κόμματος όπου θα παρευρεθεί και θα μιλήσει η π. Υπουργός κ. Όλγα Κεφαλογιάννη.
ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
ΝΟΔΕ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ

http://elpidablog.blogspot.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: