Την ερχόμενη εβδομάδα από την Κυριακή 17/5 μέχρι και την Τετάρτη 20/5 θα γίνουν οι Νομαρχιακές Συνδιασκέψεις για τους Νομούς της Κρήτης, οι εργασίες των οποίων
Πρόγραμμα.
ΗΡΑΚΛΕΙΟ: Κυριακή 17/5 Ξενοδοχείο «ΑΤΛΑΝΤΙΣ» (11:30)
Ομιλήτρια Όλγα Κεγαλογιάννη
ΛΑΣΙΘΙ: Δευτέρα 18/5 Επιμελητήριο Λασιθίου - Αγ. Νικόλαο (19:00)
Ομιλητής Άδωνης Γεωργιάδης.
Ομιλητής Άδωνης Γεωργιάδης.
ΡΕΘΥΜΝΟ : Τετάρτη 20/5 Επιμελητήριο ή Ξενοδοχείο "ΑΧΙΛΛΕΙΟΝ" (19:00)
Ομιλητής Βασίλης Κικίλιας.
Ομιλητής Βασίλης Κικίλιας.
ΧΑΝΙΑ : Τετάρτη 20/5 Γραφεία ΝΟ.Δ.Ε. (19;00)
Ομιλήτρια Σοφία Βούλτεψη
Ομιλήτρια Σοφία Βούλτεψη
Όλοι οι καλεσμένοι ομιλητές Βουλευτές, θα επισκεφτούν τα Επιμελητήρια των παραπάνω Νομών, θα συνομιλήσουν με φορείς και θα δώσουν συνεντεύξεις στον τοπικό τύπο. Θα είμαστε εκεί....
ΔΙΕΥΡΥΜΕΝΗ ΣΥΣΚΕΨΗ (ΝΟΣ) ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΟΛΓΑΣ ΚΕΦΑΛΟΓΙΑΝΝΗ!
Ηράκλειο, 12 Μαΐου 2015
Στο πλαίσιο της προετοιμασίας για την Προσυνδιάσκεψη της Κρήτης που θα γίνει στο Ηράκλειο παρουσία του προέδρου της ΝΔ κ. Αντώνη Σαμαρά, την
Κυριακή 17 Μαΐου και ώρα 11: 00 θα πραγματοποιηθεί στο ξενοδοχείο
«ΑΤΛΑΝΤΙΣ» διευρυμένη σύσκεψη (ΝΟΣ) με τα στελέχη του κόμματος όπου θα
παρευρεθεί και θα μιλήσει η π. Υπουργός κ. Όλγα Κεφαλογιάννη.
ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
ΝΟΔΕ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ
http://elpidablog.blogspot.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου