"Μονόδρομος» για τους δανειστές τα 700 ευρώ στο δημόσιο και ο ΦΠΑ στο 20%..." ...δεν πιστεύω τίποτα από όσα λένε.
Τα μεγιστοποιούν για να πουν μετά ότι εμείς κάνουμε σκληρή διαπραγμάτευση και
απορρίπτουμε τα αντιλαϊκά μέτρα και άλλες τέτοιες αριστερές μπαρούφες.
Μην τσιμπάτε στα αριστερά λόγια.
Φιδέμποροι είναι.
Dark Blue
http://elpidablog.blogspot.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου