Αναγνώστες

Δευτέρα 25 Μαΐου 2015

Γεωργιάδης: "Αν δεν καταργηθεί ο νόμος Κατρούγκαλου, δεν ψηφίζω τη συμφωνία"

«Όταν ακούς τον πρωθυπουργό να λέει «κόκκινες γραμμές» και «πολιτική λύση», αποχαιρέτα τη συμφωνία που χάνεις» είπε ο βουλευτής της ΝΔ, Άδωνις Γεωργιάδης μιλώντας στα Παραπολιτικά 90,1 και στους Γιάννη Κουρτάκη και Παναγιώτη Τζένο.
Πρόσθεσε πως ο ίδιος δεν πρόκειται να ψηφίσει καμία συμφωνία που θα έρθει στη Βουλή εάν δεν καταργηθεί πρώτα ο
νόμος Κατρούγκαλου.
Ερωτηθείς για το ενδεχόμενο κυβέρνησης εθνικής ενότητας τόνισε πως εάν χάσει τη δεδηλωμένη ο Αλέξης Τσίπρας και ζητήσει από την αντιπολίτευση συνεργασία προκειμένου να παραμείνει η χώρα στο ευρώ, τότε η ΝΔ είναι αδύνατον να πει όχι.
Χαρακτήρισε τέλος «παραμύθια της χαλιμάς» τις φωνές που λένε πως δεν χρειάζεται να πληρωθεί η δόση στο ΔΝΤ στις 5 Ιουνίου.


http://www.parapolitika.gr




Δεν υπάρχουν σχόλια: