Η ενέργεια αυτή δημιουργεί μείζον θέμα, μιας και το ΑΚΑΓΕ που τροφοδοτείται και με εισφορές των συνταξιούχων, ιδρύθηκε και προορίζεται για την χρηματοδότηση των Ασφαλιστικών Ταμείων μετά το 2019 και την ομαλή συνταξιοδότηση των ερχόμενων γενεών.
Οι εισφορές των συνταξιούχων στο ΑΚΑΓΕ την περίοδο 2015-2018 είναι κρίσιμες για τη στήριξη των ταμείων κύριας και επικουρικής ασφάλισης από το 2019 οπότε και αυξάνονται, σύμφωνα με τις προβλέψεις, οι υποχρεώσεις των ταμείων. Το ΑΚΑΓΕ εκφράζει δηλαδή την έμπρακτη αλληλεγγύη προς τους συνταξιούχους των επόμενων ετών.
Τώρα η Κυβέρνηση ανίκανη και αδύναμη να εξασφαλίσει τη βιωσιμότητα του συστήματος υπονομεύει και το μέλλον του.
Που είναι αλήθεια οι εύκολες και ανέξοδες υποσχέσεις για τις 24 εναλλακτικές πηγές χρηματοδότησης, για τις οποίες οι γνωστοί τηλεμαϊντανοί του Υπουργείου μας διαβεβαίωναν ότι σύντομα θα γίνουν πράξη" .
Μετά θα παρκάρουν στην άκρη ,περιμένοντας να επωφεληθούν από τον όλεθρο που θα έχουν προκαλέσει.
Βάζουν χέρι λοιπόν και στο ταμείο γενεών ,που είχε φτιάξει το 2008 ο Καραμανλής για τις επόμενες γενεές.
http://dexiextrem.blogspot.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου