«Δεν ήμουν πολιτικός φίλος του κ. Στουρνάρα, αλλά τώρα συγνώμη: Μας
δουλεύουνε; Τα αποθεματικά της Τράπεζας της Ελλάδας πήρε ο κ. Στουρνάρας, τα 700 εκατ. ευρώ, αφού είχε συνεννοηθεί με τον Ντράγκι, του οποίου είναι άνθρωπος και με την Λαγκάρντ
και σώθηκε η Ελλάδα και τού ζητάμε και τα ρέστα; (Φανταστείτε) τώρα πού
έφτασα εγώ, από επικριτής του Στουρνάρα να τον υποστηρίζω!», δήλωσε ο
βουλευτής της Νέας Δημοκρατίας μιλώντας στον Βήμα FM.
Όσον αφορά στη συμφωνία με τους εταίρους και τη στάση της Νέας Δημοκρατίας, ο Νικήτας Κακλαμάνης
τόνισε: «Ανεξάρτητα το πώς θα ονομαστεί η συμφωνία, ένα είναι σίγουρο,
ότι θα είναι επώδυνη. Για τα μεγάλα θέματα, πρέπει να συγκαλείται η
κοινοβουλευτική ομάδα και να αποφασίζει η κοινοβουλευτική ομάδα.
Ανεξάρτητα από εκεί και πέρα ποια θέση θα έχω εγώ διατυπώσει, ακόμα κι
αν η απόφαση της πλειοψηφίας είναι αντίθετη, οφείλω εγώ να έρθω
συντεταγμένα στη Βουλή και να ψηφίσω την απόφαση της πλειοψηφίας.
Για το ενδεχόμενο δημοψηφίσματος ή εκλογών είπε: «Αποκλείω
παντελώς το δημοψήφισμα και (αφήνω) μία ελάχιστη πιθανότητα για
εκλογές, αν και εκτιμώ ότι αν η πληροφόρηση πού είδα σήμερα, ότι θα
έρθει η συμφωνία, εφόσον κλειστεί με ένα άρθρο όπως επί Ν.Δ. και
μπαίνοντας ταυτόχρονα και θέμα εμπιστοσύνης προς την κυβέρνηση, αν
υπάρξουν διαρροές, θα είναι ελάχιστες».
http://www.parapolitika.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου