Αναγνώστες

Κυριακή 3 Μαΐου 2015

Απρόβλεπτες συνέπειες? Πλάκα κάνουν

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEisRkGN82AvNHURz0xfYT90QBnkv9cbcLJhlHU4YpEdf1IL24kayyXhu9ZeDDBb1xKNSTpwTD7OoI_iiOYgFjNW7GF6gyXMEiSEd7or9LXVJxTCwCsTbONpD0x9SEU2aaBkLKAwaPPdcQaw/s1600/apiros.jpg"Δεν βλέπω να τη βγάζουμε"
Η σκηνή που θα σας περιγράψω αποτυπώνει πλήρως την κατάσταση που επικρατεί στο κυβερνητικό επιτελείο. 



Κάποιος φίλος συνάντησε τις προάλλες έναν από τους πρωτοκλασάτους υπουργούς της κυβέρνησης, έναν, ας πούμε, υπερυπουργό, και τον ρώτησε: "Υπουργέ μου, πώς είναι τώρα που είσαι στην κυβέρνηση" . 
Ο υπερυπουργός χαμογέλασε (άλλωστε συνηθίζει όταν ομιλεί να χαμογελά) και του είπε:
"Άκουσε, αγαπητέ. Υπάρχουν κάποιοι στην κυβέρνηση που βρίσκονται στον σκληρό πυρήνα του Μαξίμου και κάποιοι άλλοι που είναι στα γραφεία τους και απλώς παριστάνουν τους υπουργούς" (και τους υπερυπουργούς, θα πρόσθετα).

Για να καταλάβετε τι συμβαίνει στο εσωτερικό της κυβέρνησης, σας πληροφορώ ότι υπήρξε κρίση στις σχέσεις της πολιτικής ηγεσίας του υπουργείου Απασχόλησης. 

Ήρθε, δηλαδή, σε σύγκρουση, όπως έμαθα, η υφυπουργός Ράνια Αντωνοπούλου με τους Π. Σκουρλέτη και Δ. Σχρατούλη και κατά μία εκδοχή υπέβαλε την παραίτηση της.

 Τώρα, θα πείτε, υπέβαλε η υφυπουργός την παραίτηση της και δεν έγινε από κανέναν αντιληπτή
 Δεν έγινε γιατί ο Πρωθυπουργός κάλεσε την κυρία Αντωνοπούλου και της είπε ότι τις όποιες διαφορές της με τους άλλους δύο υπουργούς θα τις αναφέρει στον ίδιο, θα τον ενημερώνει πάραυτα. 
Αυτός είναι και ο λόγος που η υφυπουργός παρέμεινε στη θέση της. 

Αλλά γιατί νομίζετε ότι ο κ. Τσίπρας την έπεισε να μην παραιτηθεί;;
Υπολόγισε το πολιτικό κόστος ;;  Δεν γνωρίζω ακριβώς. 
Εκείνο που έμαθα είναι ότι ο σύζυγος της υφυπουργού Δ Παπαδημητρίου είναι πρόεδρος του Ινστιτούτου Levi, που είχε αναλάβει την προώθηση των θέσεων του ΣΥΡΙΖΑ και του κ. Τσίπρα στις Ηνωμένες Πολιτείες. 

Αλλά και ο αντιπρόεδρος της κυβέρνησης Γιάννης Δραγασάκης εμφανίζεται προβληματισμένος. 
Το τελευταίο διάστημα λέει στους συνομιλητές του ότι "αν δεν κλείσουν οι διαπραγματεύσεις με τους δανειστές ως τον Μάιο, τότε υπάρχει πρόβλημα".
"Δεν βλέπω να τη βγάζουμε", φέρεται να λέει.

Στο ίδιο μήκος κύματος και ο πρωθυπουργός....
"Αγχωμένος' και "προβληματισμένος" εμφανίζεται ο πρωθυπουργός Α. Τσίπρας. 

Όσοι βουλευτές έχουν συνομιλήσει μαζί του λένε ότι "ανησυχεί" μήπως η διαπραγμάτευση οδηγηθεί σε αδιέξοδο, με αποτέλεσμα να υπάρξουν απρόβλεπτες συνέπειες. 
Απρόβλεπτες; Πλάκα θα τους κάνει.


 http://elpidablog.blogspot.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: