Αναγνώστες

Τρίτη 26 Μαΐου 2015

Γέλαγε ο Βουλγαράκης: Που μπλέξαμε!

Ένα αρκετά αιχμηρό σχόλιο για την κυβέρνηση έκανε στα social media ο Γιώργος Βουλγαράκης. Ο πρώην υπουργός πιθανότατα αναφέρετε στην Επιτροπή Θεσμών και Διαφάνειας που συνεδριάζει από νωρίς εν όψει του ορισμού της νέας ηγεσίας της ΕΡΤ. Ο κ. Βουλγαράκης δεν «άντεξε» και τόνισε πως:

Εδώ δε μπορούνε να τα βρούνε μ αυτούς που διορίζουν οι ίδιοι, θα τα βρουν με τους θεσμούς… που μπλέξαμε ρε!!!

 
 Σε προηγούμενα tweet του ο πρώην υπουργός είχε γράψει:

Με όσα έζησαν, ο Ταγματάρχης και ο Τσακνής θα έπρεπε να τα είχαν βροντήξει απ την επιτροπή… που να δεις τι θα γίνει όταν αναλάβουν…

Η αγωνιστική προϋπηρεσία είναι σημαντικό προσόν τελικά για την επαγγελματική Ζωή !
 
 
http://dexiextrem.blogspot.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: