Ένα αρκετά αιχμηρό σχόλιο για την κυβέρνηση έκανε στα social media ο
Γιώργος Βουλγαράκης. Ο πρώην υπουργός πιθανότατα αναφέρετε στην Επιτροπή
Θεσμών και Διαφάνειας που συνεδριάζει από νωρίς εν όψει του ορισμού της
νέας ηγεσίας της ΕΡΤ. Ο κ. Βουλγαράκης δεν «άντεξε» και τόνισε πως:Εδώ δε μπορούνε να τα βρούνε μ αυτούς που διορίζουν οι ίδιοι, θα τα βρουν με τους θεσμούς… που μπλέξαμε ρε!!!
Σε προηγούμενα tweet του ο πρώην υπουργός είχε γράψει:
Με όσα έζησαν, ο Ταγματάρχης και ο Τσακνής θα έπρεπε να τα είχαν βροντήξει απ την επιτροπή… που να δεις τι θα γίνει όταν αναλάβουν…
Με όσα έζησαν, ο Ταγματάρχης και ο Τσακνής θα έπρεπε να τα είχαν βροντήξει απ την επιτροπή… που να δεις τι θα γίνει όταν αναλάβουν…
Η αγωνιστική προϋπηρεσία είναι σημαντικό προσόν τελικά για την επαγγελματική Ζωή !
http://dexiextrem.blogspot.gr


Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου