Αναγνώστες

Δευτέρα 28 Μαΐου 2012

ΤΑ ΕΙΠΕ ΧΥΜΑ Ο ΘΥΜΙΟΣ ΣΤΗ ΣΥΝΔΙΑΣΚΕΨΗ



Έσπασε ταμεία η ομιλία του διαγραμμένου Θύμιου Λυμπερόπουλου το Σάββατο στην εθνική συνδιάσκεψη της ΝΔ.
Ο πρόεδρος της ΝΔ τα είπε έξω από τα δόντια για την αδράνεια των κορυφαίων της Συγγρού και ορισμένων συνεργατών του Σαμαρά ζητώντας από τον πρόεδρο της Νέας Δημοκρατίας να μη σταματήσει στιγμή τον προεκλογικό του αγώνα.
Το οξύμωρο είναι ότι παρότι διεγράφη από το κόμμα ο Θύμιος εν τούτοις μίλησε
το Σάββατο και δεν είπε το παραμικρό για την επιστροφή του απλά γιατί όπως εξηγούσε αργότερα: « Κανείς δεν μπορεί να με διώξει από το σπίτι μου».

Δεν υπάρχουν σχόλια: